29 Ocak 2010 Cuma

BEN KİNGSLEY


* ELEGY (2008) - ABD
Ben Kingsley, Penelope Cruz
FARK: Pulitzer ödüllü Philip Roth’un "The Dying Animal" adlı romanından uyarlama... Karizmatik profesör David Kepesh ve öğrencisi Consuela Castillo'nun hikayesi, kitaplara sığmayacak derecede fazla ve bir anlamda mükemmel kalitedeki diyaloglar, enfes kareler
MESAJ: Takıntılar aşkın sonudur, aşkı yaşı yoktur, Ben hayatımda böyle güzel göğüsler görmedim, bir sanat eseri gibi, yaşlanmaktan değil asıl içinin geçmesinden kork, Kıskançlık iyi mi?, Sevişmeden birisine tutulabilir misiniz? Asla, Göğüs kanseri, 2 yıl sonra gelen görüşme, ihanet ve paranoyaklık, Güzel kadınlar görünmezdirler

* LUCKY SLEVİN (2006)
Bruce Willis, Morgan Freeman, Josh Hartnett, Lucy Liu, Ben Kingsley
MESAJ: Gerçekten şanslı Slevin, farklı bir adam Bruce, karşılıklı iki kulede bir Yahudi Kingsley bir gaddar Freeman, karşı komuşu Liu, bok yoluna gitmenin bir başka anlamı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder